Rutubetli Mektuplar 1

Rutubetli bir hikayenin başındasın şimdi. Gök gürültülü bir akşamda bastıran uykunun rüyasında. Delice bir yumruk göğsüme vuran mutlu muyum bilmiyorum. Görüşlere çıkmayan kader mahkumu gibiyim. Seni sevdiğimi anlatmanın o kadar yolu varken ben seni görmek için gözlerimi açmadım bu rüyada .Kendime verdiğim akılda her ne olursa olsun sevmeye devam etmekti ! Gülüşüne eşlik edip yarının hayallerine atılmaktı. Yağmur şiddetini artırdıkça yürümemiz zorlaşıyor, hafifliyor, temizleniyor daha çok aşık oluyordum. Tek bir kalemde söyleyemezdim, hissettirebilirdim. Gülünce çiçekler açıyordu gönlümde, bir boşlukta değil de daha güçlü hissediyordum kendimi. Onu dinledikçe, izledikçe yanındayken bile özlemek duygusuylayım. Bağlanmanın ilk durağındayım şimdilerde yani Alışıyorum ! onsuzluğa, görmediğim her gündeki özleme, bazen üstesinden gelemeyeceğine inanıyorsun. Her kırmızı geçen arabada o geliyor sanıyorsun, içinde önce heyecan sonra figan. Nasıl mi hissediyorum ?İncecik gömleğiyle gecenin ayazında üşümeyen biri olmak istiyorum, çayı demli, günlerin hızlı geçmesini bekleyen mevsimlerim.

Gözlerim kapalı bu hikayede, bugün günlerden yine sen. Biliyorum sözleriyle değil kalbiyle seviyor. Ve ben bu gece bu kalbimi yazmalıyım. Yazmak sessizce anlatmaktı bendeki seni. Ben bu rüyada kalbi okunmak isteyen senim.

Aysel.





19 Haziran 2024 1-2 dakika 77 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar