Sevgili Edebiyatla Aileme
Zaman nasıl da hızla geçiyor...
2022'nin sonuna geldik ve bu senenin kapıları da bir daha açılmamak şartıyla kapanmak üzere.
Lakin manevi dünyanın kapısı sonuna kadar açıktır ve mesajlar giderek daha net hale gelmektedir. Olumlu olan her şeye izin vermeye hazır olduğumuzda harika, huzurlu, mutlu bir zaman bizi bekliyor. Size ağırlık yapan her şeyi uzaklaştırın, bize verilen harika şeylere kendinizi açın.
2023 yılını dört gözle beklerken, tüm sebeplerin Yaratıcısı ve tüm evrenin Sahibi olan Allah’ın izniyle 2022 yılının son gününe, saatlerine, dakikalarına ve saniyelerine veda ediyoruz.
Bu harika umut ve beklenti zamanını sizlerle paylaşmaktan gurur ve mutluluk duyuyorum.
Bize birçok yeni kapı açılıyor, bu kapıları kendi kendilerine açmak ve arkalarında saklı olan tüm harika şeyleri kabul etmek herkesin elinde.
Şimdi tüm bu zaman boyunca benimle birlikte olan tüm sevgili insanlara ve ayrıca tüm gönderilerimi takip eden, okuyan, beğenen, yorum yapan ve böylece beni sonsuz zenginleştirenlere cennet gibi bir zaman diliyorum. Pek çok şey yeniden düzenleniyor. Melekler hepimize eşlik ediyor ve hepimizi destekliyor. Hep birlikte ışık dolu bir zamana giden yolda dayanışma yolundayız.
Yüreğinizden geçen, kalemlerinizden dökülen saygı, sevgi, barış, mutluluk, derin anlam, örnek ve umut dolu ve daha nice güzelliklerle dolu tüm paylaşımlarınız için şükranlarımı sunuyor, yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
Sağlıcakla, sevgiyle ve güvenle kalın.
31.12.2022