Sonu Gelmeyen Toplantılar

"Arkadaşlar,bu ay hepiniz beklentimizin ötesinde bir performans gösterdiniz,sizlere ne kadar teşekkür etsek az gelir,ekip ruhu böyle olmalı ve hepimiz bir zincirin halkaları gibiyiz.Göstermiş olduğunuz üstün başarılar,yöneticiler tarafından karşılıksız bırakılamazdı,unutmayın ki bizler önce bir aileyiz. Ödül olarak hepinize altın veya gümüş madalya takacağız,isteyene istediği kadar avans ayrıca herkese birer maaş ikramiye verilmesini yönetimimizce uygun bulduk.Elinize kolunuza sağlık,bizler,sizlerle varız."

Böyle toplantılar yapan yöneticiler oldu mu bilmiyorum eğer varsa bu gibi yöneticileri Allah,başımızdan eksik etmesin.Çalışan arkadaşlar iyi bilir,toplantı demek sorun demektir,şikayet demektir,istek demektir,memnuniyetsizlik demektir kısacası fırça yemek demektir.Egemen sınıfın,altındaki sınıfa söz geçirme,dizayn etme ve kendi düşüncesini gönüllü veya zorla benimsetmesidir.Peki her zaman onlar hep haklı mıdır,hiç sanmıyorum.

Dünyanın sonu gelir de toplantıların sonu gelmez,kimi korkaklığından kimi saygısından kimi mevcut durumun rahatlığından ayrılmak istemediğinden toplantı da yapsan sesini çıkarmaz,huzur içinde çalışan bir işçi profili vermeye çalışır.

Onlara göre aklımız kıt olsa da,söyleyeceklerimiz elbette var:

Sövüp sayıp giden adamı yeniden işe almak şöyle dursun,üstelik bir üst pozisyonda işe alıyorsunuz.

Herkes ücretsiz izne çıkacak diyorsunuz, izne çıkanlar da çıkmayanlar da belli zaten isimlerini saymaya gerek yok.Gün gelir,koruduklarınız tarafından korlara atılırsınız.

18 Ekim 2024 1-2 dakika 200 denemesi var.
Yorumlar