Yansıma

Ve yine sevinçli bir telaş içindeyim sana yazarken....


Çehreme astığın mutluluk kandili hep yanıyor. Tüm benliğimi bu kandilin ışığında aydınlatıyorsun. Sana artık teşekkür etmiyorum. Çünkü biliyorum, ne kadar teşekkür etsem bana yaşattığın mutluluğun karşılığı olmayacak.

Her güne heyecanla, yeniden doğarak başlayıp yüzünde büyüyorum gün boyu. Seni sevmenin o eşsiz düşünce vadisinde, köpüklerini seviştirerek kıvrılan akarsu gibiyim. Yatağına sığmayıp, çarpa çarpa kıyılarına, mutluluğa akan akarsu... Okyanusumu arıyorum belki. Belki sadece akıyorum yolsuz, sonsuz. Ama sendeyim. Sana ruhun kadar, tenin kadar yakınım. Düşüncelerimin sevdası, seni sevmekle başlayan sevgi iklimi hiç bitmesin.

Irmağın sürüp getirdiği toprağın can verişi gibi tohuma, senin sevdanı saklayan ve büyüten ruhumun her daim bereketi oluyorsun sen. Yüreğim.

Okyanuslar da çıldırmış olmalı, yağmurlar da..Her seslenişinde fırtına çıkartıyor, içime vuruyor dalgalar, damlalar... İşte bu yüzden sevdiğim elim, kolum, dilim perişan... Sana uzanan ruhum neşe saçarken dünyaya, yokluğa uzanmış tenim perişan.

Canım, canıma işlenmiş ruhum,

Şu an ikimizin de olması gereken yer birbirimizden başka yer değil ve birbirimizdeyiz. Bazen nefes olarak, bazen içli bir gülümseyiş... bazen de hüzünlü bir şarkı nakaratında... Bazen bulutlara yüklediğimiz damla dokunuşlarında akıyoruz birbirimize. Ama nasıl olursa olsun biz birbirimizdeyiz. Düşsel mutluluğu hep arar ya insanlar, anlatmaya çalışırlar. Biz yaşıyoruz işte... Yalnızlıklar besleyen yoklukların, varlığa kavuşamadığı her dakika ve saniyede dahi biz birbirimizde yaşıyoruz. Sen benim için özündeki varlığa kavuştuğum eşsin ...

Yaşam pınarımsın benim ... Gözlerinin ışığından bağışladın bana ve ermiş oldum Cibran'ın sözlerine, ruhundan aldığım yücelikle...

Benim için, dünyanın en kutsal varlığı - çaresizliğine saklansa da - gören gözlerimin ışığısın... Seni yoran düşüncelerin acı tecrübelerinin ürünü. Belki de seni umuda taşıyacak olan yanında gülebildiğin, sevinebildiğindir. Yüreğindir her şeyden önce. Ona tutun, o seni mutluluğa taşır. Tüm girdapları ezbere biliyor çünkü yüreğin...



Yüreğim, hazırlıyorum gülüşlerimi, güzel düşlerle süslüyorum zamanın sıradanlığını ve renkten renge çeviriyorum günü... Saate, dakikaya, saniyeye giydiriyorum gözlerimdeki sevdayı ... Seni özlemekle geçen zamanların hüzne bulanmış sessizliğinde, seni yaşıyorum her şeye rağmen. Ellerimi ellerinde bıraktığım yerden devam etmek, bu aşkın sonsuzluğunda büyümek, yaşamak ve yaşlanmak istiyorum...



Sen de dışarı bak! Yıldızlara yükledim tüm benliğimi, sana geldiler.



Ben hazırım... şimdi gel...



........................."Que dolor es decir hola al amado en los sueños. -2013 -lethe "

24 Eylül 2013 2-3 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    Sevgi dolu dolu anlatılmış satırların arasında kaybolup gidiyorsunuz ve bir solukta bakmışsınız yazı bitmiş, sonra dönüp bir daha okuyorsunuz...👍

    Kutlarım Demet hanım içtenlikle...

  • 11 yıl önce

    zamanın gergefinde dokunmuş nice ışıklar... ışıklar içinde kalınız şaire...

    tebrikler. 👍