Kişisel Gelişim
Bu konu ile ilgilenenler iyi bilir,kişisel gelişim uzmanları genellikle şu maddeleri sıralarlar:
*Gelişim,kişinin kendisinden başlar.
*Gelişim,aynı pencereye farklı açılardan bakabilmeyi sağlar.
*Gelişim,değişime ayak uydurabilenlerin kalkanıdır.
*Gelişim,dar ve engebelli bir yolda,her türlü engellere rağmen,dik ve emin adımlarla yürüyebilmektir.
* Gelişim,olaylara ve olgulara farkındalık kazandırır.
Katıldığı televizyon programında çarpıcı açıklamalarda bulunan kişisel gelişim uzmanı ve aile danışmanını dinleyen bir adam,ertesi gün hemen uygulamaya geçmiş,kocasındaki değişimi ilk fark eden karısı olmuş.
Kocasının,çoraplarını ve ayakkabılarını farklı giymesinden dolayı komik duruma düştüğünü gören karısı,el alemin kınamasından çekindiği için kocasını uyarma ihtiyacı duymuş.
-Çoraplarının birisi siyah,diğerini beyaz giymişsin,eşlerini bulamadın mı?
- Buldum ama eşleriyle giymek istemedim.
-Sosyal medyadan öğrendiğin bir akım mı bu yoksa? Bunlar çocukça davranışlar ya da kendini bilmezlerin yaptıkları saçmalıklar.
- Yoo,o dedi.
- Kim?
- Senin de severek takip ettiğin aile danışmanı?
- Ne dedi?
- Evlilik hayatınızın uzun ve eğlenceli geçmesini istiyorsanız,hayatınızda farklılıklar yaratmalısınız.
-Bravo,tebrik ediyorum,bu sözden sen sadece bunu mu anladın?