Ben Böyle Aşık Oldum

gözlerimin gördüğü ve görmeye devam edeceği en güzel portresin sen..!!
kurduğum en güzel hayal,yaşadığım en deli dolu hayatsın..!!
sabah uyandığımda aklıma ilk gelen şey ve gün boyu devam eden düşüncemsin..!!
her gün batımında bi kez daha seni yaşayacağım güne uyanmanın tatlı telaşısın..!!
bi anlık dalgınlığımdan sonra hatırladığım ve o anlık yaşadığım heycansın..!!
belki,keşke,olsaydı,yapsaydım gibi kelimeleri hayatımdan çıkaran tek insansın..!!
sevgiyi içime inci gibi dizen ve onları bana nasıl koruyacağımı öğreten eğitmenimsin..!!
hayatın en acı ama bi o kadarda tatlı yanını 'AŞK'ı bana yaşatan sevgilimsin..!!
senden sonrası olmayacak en katı kuralımsın...!!!
her an yanımda olamasanda kalbimde taşıdığım gurur duyduğum parçamsın..!!
sana anlatmakta zorlandığım ama kendime en iyi şekilde ifade ettiğim duygularımsın..!!
seninle başlayan aşka olan inancım değer verdiğim 'ASİ YÜREKLİM'sin...!!!
başıma gelen en büyük ödül derlerya hani sende benim en büyük ödülümsün..!!
sevgisizlikten kurumuş yüreğime serpilen en serin rüzgar en soğuk sularımsın..!!
dinlemekten usanmayacağım en zevkli geçen hayat dersimsin..!!
bi anlık sinirle düşündüğüm içimden geçirdiklerimden soınra duyduğum pişmanlıklarımsın..!!
her içtiğim çayda karıştırdığım şeker gibi içimde bütün vücuduma yayılan kansın..!!
herşeyden önemlisin canımsın ve gittiğin an bittiğimin resmisin ..!!

12 Mart 2009 5 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    çok güzel şiir yüreğine sağlık...

  • 15 yıl önce

    şiirime bu kadar ilgi beklemiyordum yazdıklarınız gerçekten çok güzel yorum yapan herkse çok teşekkür ederim

  • 15 yıl önce

    hoş geldinizzz.

    👍👍

  • 15 yıl önce

    Ne güzel dolu dolu sinmiş yüreğinize bu sevda.. Şiirin şairini kutlarım. KUTLU/YORUM

  • 15 yıl önce

    Sevgilinin hayatın her yerinde her parçaında var demekki🙂

    KUtlarım güzeldi

    Hoş geldiniz