Çıplak Vals
" Bir kent dökülüyordu dilimden,öyle gri sevgili ! .. " diye seslenmeliydim arkandan ..
Adım adına sesli harflerini sunar,olabildiğince gözlerinin gardiyanlığını üstlenirdim kendimce ..
Dilimi kaç defa nefesimle düğümledim ki , gülüşünün dudaklarımda yaratacağı suskun tohumlarını görme diye ..
Bilirdim aslında ..
Kelimelerimin çocukça sana koşacağını ..
Ve
Anlardım ki ,
Hergün başka bir dil de ,yanında olma çabası ..
Yalnızlığının kanına girip söyleşilerim,defalarca başka yüzlerde bozguna uğradım,yetişemedim ..
Nefsine yenik düşmüş hayatın,bayat öpüşleriyle anlatılamazdın..
Ben seni;ayaküstü becerilmiş yasemin kokularının,canhıraş çığlıklarından sakınıp,beklenen yolcu kibirinden uzak,ülke olarak tanımladım geleceğimin aklına ..
Fikirlerimin dokunamadığı yerlerde,suskunluğumu ilan ettim hayatına ..
A f f e t !
Saçlarının kıvrılan karelerinde,mevsimlerin gülüşlerini benimsedim,söyleyemedim .. Yüzünün yarattığı binbir renkte , beyaza yakın düşüyordu silüetim..
( .. Sessizliğimin çıplak söyleşileridir.. Susmak sonradan ödenecek aşk borcu olur .. Olabildiğince seslenmekti gözlerine fakir niyetim .. Renksiz imgelerine kanma geçmişin .. Susabildiğim müddetçe sendeyim ! )
Teşekkürler (:
daha sık gelmelisin👍👍👍👍👍
harika bir şiir imgeler güçlü kutlarım kaleminiz daim olsun
cok güzel tebrikler....👍👍👍