Kelebek Haikuları
ölü kelebek
hangi göktesin şimdi
kanatsız
*
kış karanlığı-
çoktan ölüp gitti
baharın kelebekleri
*
sökmüyorum
kuruyan çiçekleri-
belki bir kelebek
*
ne çok kelebek
mor çiçekler açalı
yan bahçede
*
kasımpatı-
yaprağındaki kar tanesi
kelebek değil
*
bilir kelebek
hangi çiçek
hangi bahçede
*
sustuğumda
bir kelebek dillenir;
duyarım