Umarsız mıyız

Soluksuz kahkalarla
Uyanırdı mutluluklarımız

Yeryüzünden gökyüzüne ulaşan
Sekiz sekizlik usul
Vuruşundaydı tutkularımız

İllede vatanımız

Bir lokma ekmeğe
Eşti acılarımız
Onurluydu ya
Dikti ya başımız/

/Yıkık dökük
Yıkık dökük şimdi her yanımız

Umarsız mıyız?...

18 Temmuz 2011 75 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (5)
  • 13 yıl önce

    Evet Ümit bey, kesinlikle katılıyorum yazdıklarınıza...

    Umarsızız şimdilik...

  • 13 yıl önce

    Yıllarca şehitler ölmez vatan bölünmez nidalarını attık, tutuk evet inancımıza göre şehitler ölmez emennah ama ne yazık ki ana kuzuları ölüyor öldükçe analar aglıyor,karalar baglıyor,vatan bölünmez emennah bölünmez,bölünmeyecekte ama ne yazık ki insanlarımız ön yargı yüzünden azda olsa bölünmüş hiç olmasa daha iyi değil mi ? Şehitler hep gariban köylünün,işcinin ve memurun çocukları oluyor nedense bu vatanın tek sahibi yanlızca bunlarmı ? Hangi siyasetcinin ,hangi elit insanların vb...lerinin çocukları bu ülke ugruna kanını akıttı,şehit oldu. Bunun cevabını vicdanlarımız versin veremezse nasılsa hakkın sahibi alemlerin Rabbi elbette soracak !

  • 13 yıl önce

    Yorumlarıyla sayfama renk katan dostlara selam olsun...

    Evet Hüseyin bey, bireysel cevapta ben kendimi umarsız yani çaresiz hissediyorum toplumsal bakarsak eğer şiire... Şehitlerimize yandıkça Umarım ben yanılıyorumdur.

    Saygılarımla...

  • 13 yıl önce

    Soruya cevap vermek zor.Bireysel cevap vermek olursa hemen cevap veririm.Asla umarsız değilim.Sevgiler.😙😙😙😙😙😙

  • 13 yıl önce

    ne yazık ki umusamaz olduk sanırım şairem artık kimim kimi umursadığı var ki insanlar bencil olmuş bana birşey olmasında ne olursa olsun havasındalar .

    kutlarım Ferah hanımcım duyarlı yüreğiniz dert görmesin sevgiler.