Yaralarimi Göreceksin Diye Utandim Vücudumdan

sen yalnızlığıma bulduğum
en iyi kılıftın.
örtpas edemediğim acımın
yüzüme
en iyi yansıması.
erken teşhis de
kurtaramadı beni,
gittiği anda
vücudumu saran
o iltihaplı yaradan.
kendimi yaksam da
arınamam
sana
seninle sevişir gibi görünüp
tam tersine seni aldattığım
adamdan.
belkide
yaralarımı görmeni istemediğim için
sen bakarken utandım
vücudumdan.

01 Mart 2010 52 şiiri var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (3)
  • 14 yıl önce

    son mısra çok müthiş olmuş. tebrik ediyorum.

  • 14 yıl önce

    Bir başkasıyla birliktelikte bile hala eski bir aşkı unutamamanın vicdan sızlaması dizeler. Bir aşk yaşanmış ve şairde derin acılar bırakarak bitmiştir. Ama şair hala unutamamıştır bu aşkı. Yalnızlık acılarına şiu andaki sevgilisi merhem olmuş gibidir fakat ' gittiği anda vücudumu saran o iltihaplı yaradan. kendimi yaksam da arınamam ' diyerek bu aşkın hala içerde bir kor gibi yandığını haber veriyor. Birlikte olduğu anda bile ruhu hala o aşkındadır.'sana seninle sevişir gibi görünüp tam tersine seni aldattığım adamdan.' dizelerinde belirtildiği gibi şair vicdan azabı içinde olduğunu şimdiki sevgiliye aşk yarasını saladığını itiraf eder: 'belki de yaralarımı görmeni istemediğim için sen bakarken utandım vücudumdan.'

    Bir aşk yarasını sarmak için başka biriyle birlikte olmak önce o kişiyi kullanmaktır ki başkasının açtığı yaraya karşılık bir başkasına yara açmaktır ki hiç de adil olmayan bir durumdur bu... Şiirin kendini anlatmada ve aşkın unutulamayışının acılarını yansıtmadaki başarısı çok güzel. Dizelerin kuruluşı da çok güzel... Tebrikler Çiğdem hanım.

  • 14 yıl önce

    çok güzeldi..tebrikler