Anılar Yaralar
O kadar saf,masum ve temiz kalpli birisiydi ki....Bazen en kolayların en zor oldukları gibi en mutlu anlarında bile insanın içi buruk olabiliyor yani bugünki gibi.Annemin doğum günü pastasını o yapacaktı,öyle konuşmuştuk geçen hafta,oysa böyle olacağımız aklımızın ucuna bile gelmezdi,başımıza geldi.Eş dost toplandık annemin doğum gününü kutladık,pastayı da çok beğendiler,afiyetle yediler ama o yoktu işte...Belki bundan sonra da hiç olmayacaktı,kestiğim pastanın iki dilimi kaldı öylece sanki onu beklercesine.
Anılar,yaralar...Bir gece yarısı mesaj atmıştı,boynunun tutulduğunu yazmış ve krem sormuştu biz de yoktu ama arkadaştan getirip teslim edince çok sevinmişti ama ağrılar içinde kıvranıyordu.Ablam,ağrıyan bölgesine o kremi sürünce rahatlamış hatta bize kahve bile yapmıştı o saatte.
Seviyorsun,güveniyorsun,inanıyorsun, bir lokla ekmegini paylaşıyorsun-gözlerim doluyor bunları yazarken,en sevdiği yemek kuru fasulye,fırında tavuk, taze fasulye, bamya,zeytinyağlı pırasa, fırında tavuk,kısır,çorbalardan ise işkembe,ezogelin,yayla,mercimek,kellepaça-birşeyler oluyor kırgınlıklar,küskünlükler yapışıyor yakalana hatta düşman oluyorsun;her an görmek istediklerinizi biranda sonsuza kadar görmemek için mücadele ediyorsunuz bu da haysiyetinize vurulmuş bir damga oluyor...
Acı veriyor...Ìnsanın kapı komşusuna dargın olması,karşılaşınca yüz çevirilmesi,gözlerin kaçırılması,düşünmesi bile acı.Ne" günaydın" diyebilmek ne "iyi akşamlar" diyebilmek imkansız artık iki yabancı gibi.
İtiraflarıma gelince,evet,mesleğimi daha çok sevdim onu tanıdıktan sonra, izinli günlerimde yemek yapar onu çağırırdık,o da lezzetli bulurdu özellikle de sütlü çorbalarımı,ben de gaza gelir her seferinde en iyisini yapmaya çalışırdım,yemek yapıp onu davet etmekten büyük keyif alırdım.İşyerime de büyük bir motivasyonla gider işimi en kısa sürede en iyi şekilde yapınca ustamdan sürekli övgüler alırdım,bu çok hoşuma giderdi...
Ne olurdu ki bir aile olabilseydik,çok üzgünüm çok mutsuzum
Lütfen başlık yazılımına dikkat edelim kurallarımızı okuyunuz