Belgesel 1

Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama yine de  tartışırız nedense.Bizim sevdiklerimizi ve istediklerimizi  herkesin sevmesini, istemesini  bekleriz,  hep bir  onaylanma ihtiyacı  hissederiz hayatımız boyunca.

Televizyonların  seyircisi  günbegün azalmakta,özellikle internetin  hayatımıza  girmesinden sonra,izlenme oranları düşmekte.Herkesin kendine ait   bir kanalı var artık, zaman kısıtlaması  yok, istediğini istediği bir şekilde paylaşabildiği, her yerden ulaşılabilir,taşınması kolay   uçsuz bucaksız bir alan var.Akıllı cep  telefonlarımızı çok amaçlı kullanabiliyoruz; radyo,tv,fotoğraf makinası,ses kaydı,fener vs.

Konu,tevizyondaki proğramlardan açıldı neyi izlersin, neyi izlemezsin derken kimi spor kimi haber kimi ekonomi kimi sinema kanallarını  izlediklerini  söyleyince sıra bana geldi:

"Özellikle hayvan belgesellerini çok izlerim  çünki hayvanlardan çok şey öğreniyorum."

Dizilere  baksam hep aldatma temalı, açıkoturumlara baksam  hep inkar, isyan  ve suçlayıcı, yemek proğramları  ise tamamen  gösteriş amaçlı uzun saçlar,ojeli tırnaklar, eldivensiz,bonesiz  yemek yapmalar, "yok tadı olmamış yok tuzu olmamış,diye gereksiz gereksiz yorumlar...

Gecenin yarısı da olsa  belgesel izlemeye bayılıyorum,bana öğretecekleri,öğrettiklerinden kat kat fazla.


08 Şubat 2022 1-2 dakika 545 öyküsü var.
Yorumlar