Çalıntı Hesaplar

Akşamleyin komşular çaya davet ettiler,davete icabet etmek sünnettir gittim.Havalar sıcak olduğu için klimalar can simitimiz,onlarsız nefes alabilmek neredeyse imkansız özellikle bu Akdeniz bölgelerinde.Sağolsunlar çayı demlemişler sehpanın üzerinde bisküviler,çerezler...Buraya kadar her şey normal ve keyifli ancak asılsız bir mesaj ağzımın tadını bozuverdi:

Çocukluğumdan beri tanıdığım ve sevdiğim hemşehrim olan ablamız sosyal medyadan mesaj attı:

"Bundan haberin var mı?"

Benim kullanıcı adımı şikayet etmiş bir bayan ama o bayan benim arkadaşım değil,tanımıyorum,profil resminde kapalı bir fotoğraf var bayanın.

Benim ona her gün mesaj attığımı,taciz ettiğimi üstelik bunları da kendisinin evli olduğunu bile bile yaptığımı yazıp arkadaşlarına beni şikayet etmelerini rica etmiş.

Fesuphanallah...Tövbe haşa.. İşim gücüm yok her gün mesaj atacam....

"Eş dost kimse görmeden şikayeti geri kaldır,"yazıp bana link attı yani hem şikayeti kaldıracağım hem kimin şikayet ettiğini öğreneceğim güya.İnsanın aklına gelmeyen başına gelirmiş,o linki tıkladım ve birkaç denemeden sonra sosyal medya hesabıma bir daha giriş yapamadım.

Bugün o ablamızla başka yerlerden iletişim kurdum ve akşamleyin o mesajı neden attığını sorduğumda,bir kez daha hayal kırıklığına uğradım:

"Benim o hesabımı çaldılar o mesajları atan ben değilim."

Onca yazılarım,fotoğraflarım,anılarım,hikayelerim ve arkadaşlarım hepsi öksüz kaldı şimdi,cüzdanımı kaybetsem bu kadar üzülmezdim.Benim hesabımdan kime ne? Tamam anladık meraklısınız çalmaya,o zaman kredi kartı hesaplarımı da çalın hatta markete,manava,kasaba olan borcumu da çalın sonra onları bir güzel ödeyin ki sevaba gireseniz.

Küresel çapta sevap işlemek mi istiyorsunuz,hiç boş durmayın;

Gazzeli çocukların gözyaşlarını çalın yüreğiniz yetiyorsa...

08 Haziran 2024 1-2 dakika 545 öyküsü var.
Yorumlar