Çöpçatan

 Dostları test etmenin çeşitli yolları vardır,birincisi borç para isteyin ikincisi ise zor durumda olduğunuzu söyleyip kavgadayım,deyin gerçek dostlar iki eli kanda da olsa gelir sahte dostlar ise bahaneler uydurur.Öğrencilikte,askerlikte ve iş yerinde kurulan dostlukların temelinde bu fedakarlık duygusu yatar.

Şaşmaz yanılmaz en kutsal en yegane öğretmen hayattır,size öyle dersler verir ki bedelini sadece alnınızdaki kırışıklıklarla ve saçınızdaki beyazlarla ödeyemezsiniz,ömrünüzle ödersiniz ve nereye giderseniz gidin karşınıza yaptığınız hatalar ile ettiğiniz iyilikler çıkacaktır.

Arkam sağlam diyerek hadsizlik yapmaya kalkmayın,

Güçlüyüm kuvvetliyim diyerek her yüke kalkışmayın,

Vaktim bol diyerek ertelemenin haylazlığına kapılmayın,

Sağlıklıyım diyerek ölümsüzmüş gibi davranmayın,

Su gibi berrak ve aziz olun ancak bulunduğunuz her kabın şeklini almayın!

Özkan şef elli yaşlarında emekli ve eşinden ayrı, liseli ergenler gibi hala anne babasının evinde yaşıyor, hovarda ve aile babası olabilecek kabiliyeti de yok.Kelin merhemi olsa başına sürer demişler,bazen çöpçatanlık yapmıyor değil,birkaç tane sevgilisi var yabancı uyruklu hep yurtdışına gitmenin hayalini kuruyor. "At yok avrat yok, cepte para,başta akıl yok."diyerek kendisini ne güzel de tanımlıyor.

Meslektaşız ve yıllar önce beraber çalışmıştık bu yıl yollarımız yine kesişti.

İşin yoğunluğundan ve stresinden kaynaklı bir arkadaşla küçük tartışma yaşadık,Özkan şef yönetici pozisyonunda bizler ise işçi.

"Kavga etmeyin diyordu bugün aşçıbaşı yok."

12 Haziran 2023 1-2 dakika 545 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar