Güç

Şimdilerde olduğu gibi eskiden de vardı zor sorularla öğrencilere kök söktüren ve düşük not vermekten zevk alan ve bunu herkese anlatmaktan gurur duyan sözde eğitimci olduklarını söyleyen öğretmenler. "Benim dersimden kimse yüz alamaz."

Siz hiç hastası öldü diye sevinen doktor gördünüz mü?

Yaptığı bina yıkıldığı için sevinen mühendisi...

Satamadığı mallarını çöpe bırakırken  neşe saçan manav  amcaları...

Ya da  hayırsız evlat yetiştirmekten  gurur duyan  anaları,babaları...

Farkında mısınız,güçlü,gücünü hep güçsüzlerle test etmiştir...

09 Ocak 2022 30-60sn 545 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Vardır bizim de kül yutmam deyip de kopya çektiğimiz öğretmenlerimiz lakin öğretmenlerde böyle bir dürtü söz konusudur... En azından öğrenciyken böyle bakmak mümkün. Geli. Görün mi meslek ahlakı demek lazım belki de buna. Çünkü diğer mesleklerle kıyaslanamaz öğretmenlik...

  • 2 yıl önce

    Yazdıklarımın ucu açık kalmış olabilir. Uzun bir kaç açıklama yazmıştım sildim. Sadece şunu yazayım: Öğretmen, kopya çekilmesine engel olarak; ders çalışan, sınava hazırlanan diğer öğrencilerin hakkını korumaktadır aslında. Adalet sağlamaktadır. Bu arada ben öğretmen de değilim. Haksızlık yaptığınızı düşündüğümden cevap vermek zorunda hissettim kendimi...