Sanatçı
Ona öyle güvenmiş öyle inanmış öyle sevgi beslemiştim ki tarif edemem.Onu bir sosyal medyadan tanımıştım,kısa süre de kırk yıllık arkadaşmışcasına detleşmeye başladık.Ben yazmasam o beni merak ediyor,o yazmazsa ben onu merak ediyordum.Konuşmadığımız gün yoktu.
Öyle paylaşımlarda bulunuyordu ki içime dokunuyordu,nedenini ise sorduğumda kısa cevaplar verip geçiştiriyordu.Ama derin bir yarası olduğu aşinaydı.Biraz üzerine gidince içini döktü bana,ağlayarak.
"Aptal, geri zekalı,saf" da diyebilirsiniz bana hiç gücenmem,alçakgönüllü,yardımsever, de diyebilirsiniz.
Eşinden boşandığını,iki kızıyla beraber yaşadığını ve kızının birinin üniversitede okuduğunu,tefecilere borcu olup onlardan kurtulmak istediğini,kendisinin ise dizlerinden amaliyat olduğunu ve hareket etmekte zorlandığını ancak geçimini sağlamak için evlere temizliğe gittiğini anlattıkça anlattı bana bir gece vakti.
Aldatma sanatı, sanat diyorum artık çok sanatçısı var piyasada,önce yalan dolan,sonra acındırma en son kazıklama.
Bir miktar para yardımında bulundum,çocuklar gibi o kadar mutlu olmuştu ki öve öve bitirememişti beni,dualar ediyordu daha çok kazanmam için sağlığım için.
Sonra ne mi oldu? Her aradığımda telefondaki o kızın:"Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor."demesine iyice sinir oldum telefonumu var gücümle duvara çarpasım geliyordu.Sosyal medyadaki tüm hesapları kapalı ordan da ulaşamadım.
Şimdi ise öğretmen olduğunu söyleyen bir arkadaş mesaj atıyor:"Maddi durumu iyi olmayan öğrencimiz için kampanya düzenliyoruz yardım etmek ister misiniz?"
Söyledim ya sanatçısı bol bir milletiz biz.